Piratz Fan Page Di Facebook



Facebook. Satu laman sosial yang popular di Malaysia dan seluruh dunia. Setelah lama menulis blog, aku pun mengatalkan tangan membuat fan page untuk blog ini di Facebook. Tujuan asal hanyalah untuk berkongsi kepada semua fan blog ini di Facebook. Selain itu, korang juga dapat mengetahui entri-entri terbaru yang aku tulis dan perkembangan blog ini. Jadi, tanpa melengahkan masa, bersempena entri yang ke-200 untuk blog ini, aku melancarkan Fan Page untuk blog ini di Facebook. Korang boleh kesana dengan menggunakan link yang diberi dibawah ataupun di bahagian Sidebar blog ini. Selain, itu, aku juga membuat sedikit perubahan kepada susunan gadget pada blog ini. Tambahan pula, tiada lagi scroll ads yang terdapat dibahagian kanan blog dan ia digantikan ke bahagian bawah setiap entri. Tak perlu lah aku membebel panjang, aku mengharapkan sedikit feedback korang untuk entri masa akan datang.

Sedikit Screenshot


klik pada gambar untuk ke page dibawah....


My Fan Page


3 Comments

  1. baru je jadi fan ko.. semua dh ade facebook fan page skrg ni eh.. aku je yg takde.. kalo aku buat pon takde sape nk join kot..

    ReplyDelete
  2. aq da jadik fan ko neh...hooho
    @anarm:kalo ko buat aq org first join.whahaha

    ReplyDelete
Previous Post Next Post