[Download] TuneUp Utilities 2010



Pada malam tadi, terlancarnya TuneUp Utilities 2010 yang aku tunggu-tunggu. TuneUp Utilities adalah perisian yang menjalankan tugas-tugas penyelenggaraan yang penting untuk korang, membuat korang mengetahui adanya masalah pada PC dan menawarkan solusi yang sederhana. Oleh itu ia akan menjamin PC koranf selalu dalam keadaan yang terbaik. PC yang lambat dan berserabut sekarang menjadi kenangan untuk korang. korang juga boleh menggunakan TuneUp Utilities untuk menyesuaikan penampilan sistem Windows korang - untuk membuat kerja pada komputer korang lebih menyenangkan. Dengan TuneUp Utilities korang akan dengan cepat membuat sistem Windows anda lebih cepat dan lebih selesa untuk digunakan dan memastikan bahawa perkara itu tetap seperti ini untuk jangka panjang. TuneUp Utilities ini membuat program yang sempurna bagi setiap orang: bagi korang yang lebih suka menghantar PC korang kat kawan yang boleh dipercayai dan sekarang korang boleh lakukan semuanya sendiri. Aku berharap korang menikmati TuneUp Utilities dan lebih cepat, lebih stabil dan PC yang kemas.





Pada Versi 2010 ini, TuneUp mengeluarkan fungsi-fungsi terbaru antaranya :
  1. TuneUp Turbo Mode - Meningkatkan prestasi bila anda memerlukan. Akan menutup program yang tidak perlu.
  2. TuneUp Live Optimization - Melakukan pengoptimuman terhadap PC bagi menjami kelancaran sesebuah sistem. Jika perlu, startup PC anda akan ditingkatkan.
  3. TuneUp Utilities Gadget - Bagi pengguna Windows Vista dan Windows 7, terdapat gadget yang boleh dipasang pada desktop dan memudahkan anda melakukan penyelenggaraan tanpa membuka TuneUp.
  4. Paparan yang Baru - Lebih mudah digunakan.
  5. Sesuai untuk Windows 7 - Boleh digunakan pada Windows 7 tanpa sebarang masalah.
  6. Cara baru defragmenting hard disk - TuneUp Utilities yang baru sekarang menawarkan dua cara untuk defragment hard disk: satu adalah secarah menyeluruh dan yang lain secara cepat.

Keperluan Sistem


Bagi korang yang mahu memasang dan menggunakan TuneUp Utilities, komputer korang harus memenuhi syarat berikut.
Keperluan ini tidak terlalu tinggi - kebanyakan komputer digunakan sekarang mempunyai ciri ini:

Windows XP (Service Pack 2 atau lebih tinggi), Vista atau Windows 7 (32 - atau 64-bit version)
256 MB RAM
Resolusi skrin minimum 1024x600 pixel
Online version: min. 80 MB free hard disk space
versi CD: min. 300 MB free hard disk space (dan CD-ROM drive)

Download



Download DiSini


Activation Key
http://www.box.net/shared/5bx4mi9j68


Update 01/04/2010

Ramai yang bagitau aku dieorang mempunyai masalah tentang activation.. cuba try yang ni plak
https://www.box.net/shared/ecq2k27h01

Barang sesiapa yang dah kena ban, nak key, boleh bagitau aku. Sertakan Versi Tuneup..

26 Comments

  1. waahh.. dh lama aku tggu bende ni.. dh release ek? support windows 7 ek? bagus2.. update xde masalah ke?

    ReplyDelete
  2. gempak ah,up to date..thanks,leh r aku upgrade tune up nih

    ReplyDelete
  3. ko x penah try update ek? biasa version yg lepas2 aku update ok je.. xtau la kot2 version 2010 ni die dh secure skit ke.. xpe, nnt aku try sndiri..

    ReplyDelete
  4. thanks piratz.. anarm pun sbb inform aku... sedang download.. :D

    ReplyDelete
  5. Tune Up 2010 terbaik!! baru la best skit nk setting2.. mekasih kt Glary Utilities sbb dh byk tlg sblom Tune Up ni support windows 7.. kehkeh..

    ReplyDelete
  6. downloaded.
    thanks ya :)

    ReplyDelete
  7. tah mengapa aku tak teruja ngan tuneup ni.. sbbnya tak smua function aku guna.. so baik aku guna ccleaner aje.. hoho.. btw good job..

    ReplyDelete
  8. thanks bro.. kebetulan tuneup 2009 aku dah tak boleh pakai. mklumlah, pirates. hahaha..

    ReplyDelete
  9. apesal aku xleh gune tune up tetbe nih???09 ngan 10 d2 xleh gne..~

    ReplyDelete
  10. buang je ko punye komputer tu.. hahah...
    orang len boleh.. ko je pelik...

    ReplyDelete
  11. cmane nk gne bnd ni..
    ana

    ReplyDelete
  12. Waduh... tak tau nak guna ke?
    ko jalan kan je 1st time maintenance tue...

    ReplyDelete
  13. mr piratz nape tak ley gune ag~
    sebab dye kantol tak ori~
    kamo pon macam tu tak?

    ReplyDelete
  14. @Nizam - Aku pakai okey jerk.. siap boleh updated gik..

    ReplyDelete
  15. haku pwon da kena block...ohh cryyyy!

    ReplyDelete
  16. mr.piratez ada key yg laen x selain dr add https://www.box.net/shared/ecq2k27h01...haku masi x leh unlock tune up 2010 ne...help me....huhuhu

    ReplyDelete
  17. awak , saya da download . pastu after extract dr win rar kena wat per ek ?

    ReplyDelete
Previous Post Next Post