12 Google Chrome Extensions / Addons Yang Patut Dicuba

Google Chrome adalah diantara daripada pelayar yang berkembang pesat dan sekarang mempunyai pengguna tetap selain daripada Firefox, Internet Explorer, Opera dan Safari. Aku telah mengambil beberapa plugin yang paling banyak dimuat-turun di Google Chrome Extensions / Addons yang boleh membantu korang semua dan meringkaskan perjalanan korang di internet.

Walaupun Google Extension belum dapat bersaing dengan Firefox, tapi diperingkat pembangunan awal menunjukkan bahawa pengguna Chrome dapat menikmati loading dengan cepat dan menikmati Addons pihak ketiga. Kalau korang nak menggunakan Google Chrome tetapi tidak tahu dimana mahu memuat-turunnya, klik sini. Berikut adalah antara plugin yang aku rasa berguna untuk korang semua.

Speed Dial

4 Comments

  1. aku guna addon chrowerty untuk twitter...yang chrome bird tuh baru ke?

    ReplyDelete
  2. Chrowety lagi kool dari Chromed Bird.

    ReplyDelete
  3. firebug lite masih kurang fungsi die.. tak sama mcm firebug di firefox.. aku guna Inspect Element yg sedia ada kt chrome je skrg ni

    ReplyDelete
  4. oh tidak,aku tak pernah menggunakan chrome.
    firefox the best

    ReplyDelete
Previous Post Next Post