Google Wave : Siapa Nak? 12 Left


Sudah sebulan aku mempunyai account dari Google Wave. Tetapi belum mempunyai masa untuk menerokai sepenuhnya. Aku dapat pun sebab di'invite' oleh Google. Untuk pengatahuan korang, untuk menggunakan Google Wave ni memerlukan jemputan dari Google. Tetapi sesiapa yang mempunyai Google Wave, mereka dapat menjemput 8 rakan untuk menggunakan Google Wave. So, aku belum lagi menggunakannya. Sesiapa yang mempunyai Google Wave, add aku di mrpiratz[at]googlewave.com. Kini nilai jemputan bertambah ke 14.

Preview Video




Nak Try?



Bukti!! Manela tau ade yang tak percaya.

Aku akan menjemput kepada 14 orang yang berminat. Tetapi dengan syarat yang disertakan seperti dibawah.
  1. Anda mestilah seorang follower aku di Twitter. Atau,
  2. Anda mestilah follow blog ini menggunakan Google Friends atau Subscribe blog ini menggunakan email. Atau,
  3. Promote la skit blog ni kat blog korang/memasang banner blog ini di blog anda.
  4. DM email korang ke twitter aku/hantarkan ke email kepada aku/letak pada comment dibawah.




Sesiapa yang aku dah invite:
  1. Keiroro
  2. Captain LJ
  3. mrx_lonely
  4. Ajib Fame
  5. Kosong
  6. Kosong
  7. Kosong
  8. Kosong
  9. Kosong
  10. Kosong
  11. Kosong
  12. Kosong
  13. Kosong
  14. Kosong
p/s : Akan diupdate segera yang mungkin.

[Update] 4.30 petang 26/11/2009 Senarai seterusnya akan dikemaskini selepas Raya Haji

16 Comments

  1. dah lama dah aku follow blog ni. silent reader ;D

    ni email aku reinz.rejuvenatez@gmail.com

    ReplyDelete
  2. piratz... aku dh add google wave ko.. add aku jugak.. anarm.khairul[at]googlewave.com

    ReplyDelete
  3. piratz nak gak..

    dh lama follow blog ni...
    antara 1 sumber inspirasi..

    twitter je bru follow..

    lut0098@gmail.com

    ReplyDelete
  4. sumpah aku x paham ape video 2 wat.. terangkan bro.. aku da jd x ley tdo malam akibat memikirkan ye..

    ReplyDelete
  5. bru aku paham..

    aku pn nak jugak..

    klu sudi invite la aku d ajibfame@gmail.com

    ReplyDelete
  6. kalau nak di invite, sila sertakan email..

    ReplyDelete
  7. smocxdesign@gmail.com

    aku nk tuan piratz......=))

    ReplyDelete
  8. Boleh tak invite saye?

    zulhairy06@gmail.com

    Terime kasih

    ReplyDelete
Previous Post Next Post