Yahoo Messenger 10


Pada hari ini aku nak berkongsi satu aplikasi IM yang amat popular iaitu Yahoo Messenger. mungkin anda semua bertanya-tanya samaada wujudkah Yahoo Messenger 10 sedangkan yang paling latest baru versi YM 9. Adala. korang jerk tak tau. Nie aku nak share nie.

Disini aku nak share 2 jenis YM 10 yang aku jumpa. Satu versi vista sahaja yang boleh menggunakannya. Windows 7 aku tak tau ye. dan satu lagi boleh dipakai di mana-mana versi windows. Ok la. Tanpa berceloteh panjang aku sediakan sedikit screenshot untuk membezakan kedua-dia versi.

Yahoo Messenger 10 for Vista




Contact List Resizer :

Contact List Resizer: Yahoo messenger 10

Add contact :

Add Contact : Yahoo messenger 10

Edit Contact Information

Edit Contact : Yahoo messenger 10

New Login Screen

Login Screen for Yahoo messenger 10



http://tinyurl.com/lalf3r

Yahoo Mesenger 10 For All








http://www.mediafire.com/download.php?dy01yctmmzd

2 Comments

  1. cukup teruja ngan post neh.. nanti aku nak copy la entri neh ok.. harap membenarkan plagiat.. hahahhaa

    ReplyDelete
Previous Post Next Post