Aku Di Tag!!


Tag?? Ade lagi ke orang men bende nie. Ada je. Aku. Haha. Suka-suka jerk sebenarnya. Aku ditag kat facebook. Tapi aku decide nak reply kat blog nie. Malas nak wat kat facebook. Huhu. First time aku kena tag dalam masa 4 bulan aku menulis blog. Malas nak bercerita panjang. Layankan tag dibawah.

1. Bekas kekasih saya adalah :
Seorang perempuan. Lisa Suriani kot.. Sariyanti pun ye gak. Haha..

2. Saya sedang mendengar :
Bunyi kipas yang seakan-akan propeller kapal Cessna di METC.

3. Mungkin saya patut :
Tido sekarang. Awal gik kot.

4. Saya suka :
tido. Makan. tido. Tak pelik la berat aku naik 20kg.

5.Sahabat-sahabat baik saya :
sume dah tak baik. haha.. Dieorang bz. Sorila kawan2 kat UPMKB.. Kamu semua sentiasa dalam ingatan ku. Cewah..

6.Saya tak paham :
Bila tengok cite jepun takde subtitle. aku bukan orang jepun.

7.Saya kehilangan :
Dua keping duit syiling 5sen semalam kat The Curve. Masa tengok wayang.

8.Ramai yang berkata :
.......... Tahla.. Aku pun tak tau ape orang kate pe....

9.Makna nama saya :
ARIF = Kebijaksanaan.. Tue mak aku yang cakap. Aku tak pernah check pun..

10.Cinta itu adalah :
C... Cinta ku yang satu
I.. Impiankan nyata
N... nikmat yang berbeza
T... Tanpa Pengertian
A... Antara kau aku

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
Berkawal di pondok pengawal. Pak Gad kat apartment aku memerhatikan kereta yang keluar masuk

12.Saya akan cuba :
tido awal!! Bangun Awal..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
Se = 1, Lama = Uzur/Usang/Tua, Nya- Kata ganti nama bagi Dia/Tuhan

14.Telefon bimbit saya :
Takde kamera. Screen tak color kecuali kaler lampu die. Tapi hp aku ade torchlight. Korang ade ke??

15.Bila saya terjaga dari tidur :
cari hp, tgk jam..

16.Saya paling meluat apabila :
Tengok Pondan/nyah dan juga pengkid..

17.Pesta/Parti adalah :
Sejenis majlis keramaian.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
seekor panda yang berlakon dalam cite kungfu panda. Tak caya korang g Cineleisure Damansara g kat tingkat 2. Dia ade kat situ. Sekor lagi adalah Sully. Menatang dalam cite Moster inc. Nak kenal? g la Cineleisure gak...Dekat je ngan panda tue.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
entah la.. Cam tak seronok jerk..

20.Hari ini :
aku ambik baris masa master parade kat METC.

21.Malam ini saya akan :
Balas tag ini...

22.Esok pula saya akan :
Post satu entri lagi

23.Saya betul-betul inginkan :
cuti...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
aku berfikir " nak shave ke tak ea janggut? tak payah la.. Lambat je".

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
Masjid takde ke?

26.Makanan Barat atau Jepun :
Kenapa jepun? Sushi ea... Dua2 tak suka.

27.Bilik yang terang atau gelap :
Gelap.. Terang bazir letrik

28.Makanan segera adalah :
Makan yang boleh dimakan dengan segera.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
Mengucap.. Ingat tuhan...

30.Siapa yang anda mahu Tag?
Perlu ke nie?? Tak payah la... Sape nak ambik jerk... Jangan 4wd balik ke aku dah...

4 Comments

  1. uwaahhh........ sepatutnya

    Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :

    piratz jawab la... "wah hensemnya aku" ekeke

    ReplyDelete
Previous Post Next Post