Download Microsoft Office Professional Plus 2010 Beta Sekarang


Jika semalam aku ada membuat entri yang mana Microsoft Office 2010 Beta hanya boleh dimuat turun oleh subscriber TechNet dan MSDN sahaja. Dan hari ini bukan sahaja mereka yang boleh memuat turun Office 2010 Beta, korang pun boleh jugak tanpa melanggan TechNet atau MSDN.



Maklumat tentang Microsoft Office 2010 Beta

Ini adalah perisian pre-release, jadi sila baca ini untuk mendapatkan gambaran mengenai risiko dan hal-hal utama yang perlu korang ketahui sebelum korang mencuba Office Professional Plus 2010 Beta.
Backup PC dan data.
Pastikan anda membuat backup pada data korang dan tolong jangan mencuba Office Professional Plus 2010 Beta pada PC rumah utama korang atau PC Syarikat.

Uninstall Versi Microsoft Office.
Aku sangat mengesyorkan bahawa korang meng'uninstall' versi Office lain sebelum memasang versi percubaan Office Professional Plus 2010 Beta.
Maklumat teknikal / update.
Sebelum memasang, bacalah Beta Release Notes.
Mengikuti berita.
Korang boleh mengikuti maklumat teknikal umum dan berita dengan turut serta dalam Microsoft Office 2010 Forum (di TechNet) dan membaca Blog Microsoft Office 2010.

Kemaskini PC korang.
Pastikan korang mengaktifkan kemaskini secara automatik melalui Windows Update kerana mungkin terdapat sebarang update untuk Office Professional Plus 2010 Beta.

Microsoft Partner.
Belajar tentang Office Professional Plus 2010 pada Microsoft Partner Portal.

Keperluan sebelum mencuba.
Akses Internet
Ini kerana korang perlu memuat turun Office 2010 Beta ini di laman web Microsoft dan mengemaskininya.

Keperluan PC
500 MHz 32-bit atau 64-bit processor atau lebih
256 MB of RAM atau lebih
3 GB ruang diperlukan
1024x768 atau lebih (Untuk resolusi)
DVD-R/W Drive

Sistem Pengoperasian
Windows XP with Service Pack (SP) 3 (32-bit)
Windows Vista with SP1 (32-bit atau 64-bit)
Windows Server 2003 R2 (32-bit atau 64-bit)
Windows Server 2008 with SP2 (32-bit atau 64-bit)
Windows 7 (32-bit atau 64-bit)

Muat Turun
Sebelum memuat turun, korang perlu mendaftar di laman web tersebut untuk mendapatkan product key. Selepas mendaftar, korang perlu memilih versi (jika anda tidak pasti versi Windows anda, aku sarankan korang memilih 32-bit yang dapat beroperasi di kedua versi Windows 32-bit dan 64-bit) dan pilih bahasa. Men-download Office Professional Plus 2010 Beta mungkin memakan masa satu jam atau lebih. Waktu yang tepat akan bergantung pada syarikat internet yang korang pakai, bandwidth, dan lalu lintas. Untuk pengatahuan korang, sebaik sahaja korang memulakan download,korang tidak perlu lagi menjawab soalan. Jika anda men-download terganggu, ia dapat disambung semula di mana ia tinggalkan.


Download Link


Get FREE Microsoft Office Professional Plus 2010 Beta


Get FREE Microsoft Visio 2010 Beta

Get FREE Microsoft Office Web Apps Beta



Mengaktifkan Office 2010 Beta
Microsoft telah membuat beberapa perubahan-perubahan penting bagaimana produk Microsoft Office sudah diaktifkan. Kaedah pengaktifan baru berdasarkan Platform Perlindungan Perisian dan pertama kali diperkenalkan pada Windows Vista dan saat ini digunakan pada Windows 7. Sila catat maklumat yang diberikan pada laman product key yang dipaparkan selama proses download. Ikut arahan pada laman tersebut untuk mengaktifkan perisian beta anda akan selepas prosedur setup selesai. Untuk maklumat lanjut sila lihat Release Notes.


1 Comments

Previous Post Next Post