Hangat! Megan Fox Sebenarnya Lelaki


Tersebar luas didalam internet sejak majlis Sunday’s Golden Globes, di mana Megan Fox bergurau bahawa dia kelihatan seperti seorang lelaki.

Apabila ditemu ramah tentang permaidani merah, beliau berkata I look like Alan Alda in drag. I’m a tranny. I’m a man.”



Pada masa itu, wartawan memikirkan ia sebagai satu percubaan untuk mendapat liputan luas.

Bagaimanapun, hari ini dia disahkan dan secara rasmi dilaporkan: dia sebenarnya seorang lelaki.

Megan Fox telah dilahirkan di Rockwood, Tennessee dan dinamakan sebagai Mitchell Reed Fox. Pada peringkat awal, Mitchell menunjukkan kecenderungan dalam persembahan dan berpakaian wanita. Apabila mempunyai kedudukan, dia tidak diberi ‘ubat' tentang perilaku ini, dengan mudah ibu bapanya meneruskan perilaku tersebut.

Ketika berumur 13 tahun, Mitchell telah memulakan kerjaya sebagai seorang pelakon wanita dipanggil ‘Megan Fox'.Dia membuat penampilan pertama pada satu video Olsen Twins, kembar itu menyimpan rahsianya sehingga hari ini.

Apabila di umur 16 tahun, ibu bapa Fox menawarkan dia pembedahan jantina, untuk memberi peluang dia mengembangkan kerjayanya, mereka berharap Fox dapat melakukannya sebagai satu modal perniagaan. Malangnya undang-undang melarang pembedahan sebegitu walaupun sedikit.

Semenjak itu Megan telah bekerja keras, sehingga tersenarai didalam Hottest Women yang dikendalikan oleh syarikat penerbitan seluruh dunia.

Disebabkan dia telah dikenali ramai, dia menyatakan pada Sunday's yang dia mahu mempunyai susuk tubuh seperti Salma Hayek. Malah dia telah dijadualkan akan mengadakan pembedahan akhir bulan ini. Selepas kedua-duanya bertemu di New York minggu ini, Hayek bercadang untuk membuat satu acuan dada khas untuk Fox supaya doktor dapat melakukannya serupa seperti dadanya.

Di internet telah wujud satu spekulasi samada kisah ini akan dimasukkan kepada plot lanjutan Transformers akan datang.

Gambar Megan Fox






Macam ada halkum je..

4 Comments

  1. erk.. laki ke ppuan dia neh? ades ape la mak bapak dia sokong pembedahan tu.. bungux nya org tua.. hahahha...

    ReplyDelete
  2. agaknya dia lupa nak buat pembedahan buang halkum kot ?? hahaha

    ReplyDelete
Previous Post Next Post