Microsoft Office Genuine Key


Hm.. 2-3 hari ni aku asyik posting pasal info, theme, dan bla.. bla.. Seminggu yang lepas aku telah didatangi seorang kawan bertanya pasal Microsoft Office 2007 genuine. Masalah budak tu officenya sudah tidak genuine lagi. Lalu dengan mudahnya aku merungkai masalah tersebut. Masalahnya mudah, key/serial key/product key yang dipakainya sebelum ini didapati tidak lagi valid. Dengan ketawa aku berkata pada beliau, "len kali beli la yang original". Dikesempatan itu, aku sempat capture dari lappy mamat itu.. Jika anda mempunyai simptom-simptom yang sama dengan screenshot dibawah, ikutla langkah-langkah berikut. Bukan simptom selsema babi mahupun selsema burung ye..

Screenshot Yang Menandakan Office 2007 Anda UnGenuine






Dan Ini ScreenShot Bila Korang Dah Wat Validation





Download Via USAUpload
Klik Sini

Cara-cara nak Apply key

01. Download dan Unzipkan

02. double Click pada office_2007_genuine.reg

03. Kalau rajin, tryla validation test..

P/s : Jika anda baru nak install Office 2007, biarkan key yang dimasukkan kosong.
Refer pic bawah..




1 Comments

Previous Post Next Post